close

生活中有許多的事情令人慌亂與不安,讓我們無法靜下心來去思考,以致於無法下最好的判斷而衝動行事。
當我聽到這首歌時,內心滿有平靜,盼望自己每次在遇到困難與無助時,都能先安靜下來禱告,相信祂必指引我們前方的路,使我們得力且安穩。
 


 

Restless- Audrey Assad【Lyrics】(中譯歌詞-Audrey Assad -不安)

[Verse 1]
You dwell in the songs that we are singing
祢就住在我們吟唱的歌曲中
Rising to the Heavens, rising to Your heart, Your heart
昂揚於天上世界,悠揚於祢的心,祢的心
Our praises filling up the spaces
我們的讚美填滿了這些地方
In between and frailty and everything You are
在脆弱與所有關於祢的一切之間
You are the keeper of my heart
祢是我心的保護者

[Chorus]
And I'm restless, I'm restless
而我無法安心,無法安寧
'Til I rest in You, 'til I rest in You
直到我在祢那裡歇息,直到我在祢那裡歇息
I'm restless, I'm restless
我無法安心,無法安寧
'Til I rest in You, 'til I rest in You
直到我在祢那裡歇息,直到我在祢那裡歇息
Oh God, I wanna rest in You
噢,主啊,我願在祢那裡歇息

[Verse 2]
Oh, speak now for my soul is listening
噢,現在請說吧,我的靈正在傾聽
Say that You have saved me, whisper in the dark
告訴我祢救了我,在深夜中向我耳語
'Cause I know You're more than my salvation
因我深知祢不僅是我的拯救而已
Without You I am hopeless, tell me who You are
沒有祢我是無望的,告訴我祢是誰
You are the keeper of my heart
祢是我心的保護者
You are the keeper of my heart
祢是我心的保護者

[Chorus]
And I'm restless, I'm restless
而我無法安心,無法安寧
'Til I rest in You, 'til I rest in You
直到我在祢那裡歇息,直到我在祢那裡歇息
I'm restless, I'm restless
我無法安心,無法安寧
'Til I rest in You, 'til I rest in You
直到我在祢那裡歇息,直到我在祢那裡歇息
I wanna rest in You
主啊,我願在祢那裡歇息

[Bridge] (2x)
Still my heart hold me close
堅固我的心,將我握緊些
Let me hear a still small voice
讓我聽見那堅毅而微小的聲音
Let it grow, let it rise
讓它成長,讓它升起
Into a shout, into a cry
讓它成為呼求,讓它成為叫喊

[Chorus]
And I'm restless, I'm restless
而我無法安心,無法安寧
'Til I rest in You, 'til I rest in You
直到我在祢那裡歇息,直到我在祢那裡歇息
I'm restless, I'm restless
我無法安心,無法安寧
'Til I rest in You, 'til I rest in You
直到我在祢那裡歇息,直到我在祢那裡歇息
Oh God, I will rest in You
噢,主啊,我要在祢那安息

arrow
arrow
    文章標籤
    Restless Audrey Assad
    全站熱搜

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()