close

這是一首充滿信心的歌,分享給生命正走在失落中的人。
當遇到不順遂之時,我們可以仰望天父,將一切交託給祂。
相信祂必保護、祂必成就。



one sonic society - A Billion Stars【Lyrics】 (中譯歌詞-one sonic society - 星光億熠)

God above it all
天父高於萬眾之上
In you I will believe
我因你而深信
Even when my eyes cannot see
儘管我的眼並不能看清事情

God above it all
天父高於萬眾之上
My life is in your hands
我的生命掌握在你手中
What you begin in me
從造我之初所設立的
You will complete
你都將使之完全

You light up the nights
你照亮了每個夜晚
With a billion stars
用那數不盡的上億星光
Surely you'll light my way
想必然 你也會照亮我前方的路
When the road gets dark
當這路變得黑暗不明

I will walk by faith
我將憑信心前行
and not by sight
而非單憑眼見
This I know
我所確信明白的
God is faithful
就是上帝是信實的

God who holds it all
天父掌管了一切
You know my deepest need
你知道我內心深處的需要
So silence every fear
每個恐懼都將無聲無息
With perfect peace
因著最美好的安寧

You light up the nights
你照亮了每個夜晚
With a billion stars
用那數不盡的上億星光
Surely you'll light my way
想必然 你也會照亮我前方的路
When the road gets dark
當這路變得黑暗不明

I will walk by faith
我將憑信心前行
and not by sight
而非單憑眼見
This I know
我所確信明白的
God is faithful
就是上帝是信實的

When the darkness is great
當黑暗充斥
You are greater
你遠比它更充足
You will never let go
你從不放棄
You will remain
你將持守
Every battle I face
每一場我面臨的戰鬥
You are stronger
你總是更顯強壯
You alone are my hope
你是我唯一的希望
You'll make a way
你將為我開闢前方的路

You light up the nights
你照亮了每個夜晚
With a billion stars
用那數不盡的上億星光
Surely you'll light my way
想必然 你也會照亮我前方的路
When the road gets dark
當這路變得黑暗不明

I will walk by faith
我將憑信心前行
and not by sight
而非單憑眼見
This I know
我所確信明白的
God is faithful
​​​​​​​就是上帝是信實的
 

arrow
arrow
    文章標籤
    one sonic society A Billion Stars
    全站熱搜

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()