close

忙碌的月份,事情接踵而來,
已經習慣了早起、禱告,寫一些金句,好讓新的一天能有平靜的心。
覺得自己能力不足的時候,求主幫助,求祂賜予智慧和正確的判斷,
告訴自己天天都要倚靠祢。



 

You speak - Audrey Assad【Lyrics】(中譯歌詞-Audrey Assad -祢出聲)

You liberate me from my own noise and my own chaos
祢使我從自身的喧鬧與混亂中釋放
From the chains of a lesser law You set me free
祢使我從那律法的束縛中得以解脫
You liberate me from my own noise and my own chaos
祢使我從自身的喧鬧與混亂中釋放
From the chains of a lesser law You set me free
祢使我從那律法的束縛中得以解脫

In the silence of the heart You speak
在靜默的心中 祢會出聲
In the silence of the heart You speak
在靜默的心中 祢會出聲
And it is there that I will know You
在那兒 我將會知道是祢
And You will know me
祢會知道是我
In the silence of the heart
在靜默的心中
You speak, You speak.
祢會出聲 祢會出聲

You satisfy me till I am quiet and confident
祢使我飽足 直到我心安定且確信
In the work of the Spirit I cannot see,
聖靈的工作 是我無法看見的
You satisfy me till I am quiet and confident
祢使我飽足 直到我心安定且確信
In the work of the Spirit I cannot see.
聖靈的工作 是我無法看見的

In the silence of the heart You speak.
在靜默的心中 祢會出聲
In the silence of the heart You speak
在靜默的心中 祢會出聲
And it is there that I will know You
在那兒 我將會知道是祢
And You will know me
祢會知道是我
In the silence of the heart
在靜默的心中
You speak, You speak.
祢會出聲 祢會出聲
In the silence of the heart
在靜默的心中
You speak, You speak.
祢會出聲 祢會出聲

In the silence of the heart
在靜默的心中
In the silence of the heart
在靜默的心中
In the silence of the heart
在靜默的心中...
...
 

--
lesser-次要的、較少的,在這裡沒翻譯出

arrow
arrow
    文章標籤
    Audrey Assad You speak
    全站熱搜

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()