今天介紹的歌是好友推薦的歌Don't Let Go,
因為工作太忙,拖了一段時間都無力使用部落格,哈哈
歌手 Don Diablo是一位著名DJ,
週末想放鬆,感受電音熱潮的朋友們,不妨來聽聽他的新歌喔!

 
Don't Let Go - Don Diablo ft. Holly Winter【Lyrics】(中譯歌詞-Don Diablo -不放手)

[Verse 1: Don Diablo]
One touch, one kiss won't be enough
一次的接觸,一次的吻,始終感覺不夠
I'm on empty, fill me up
我正空虛著,請填滿我
Closer, baby I want you
靠近一點,寶貝我想要你
I'm hooked, I'm struck, I'm at your door
我正沉迷,正受吸引,我就在你的門外呢
Desperate for a little more
多一些些的迫切感
Closer, baby I need you
靠近一點,寶貝我需要你

[Chorus: Don Diablo]
If we could only slow the time
若我們能夠將時間暫緩下來
We'd have forever, every night
每一晚 我們就能擁有所謂的永遠
Oh, don't let go
噢,別放手
If we could only run away
若我們能遠走高飛
We'd have forever, every day
每一天 我們都能擁有永遠
Oh, don't let go
噢,別放手
Don't let go
別放手

[Post-Chorus]
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go​​​​​​​
Don't let go
Don't let go
Don't let go
​​​​​​​別放手*8

[Verse 2: Holly Winter]
Fearless with you by my side
你在我身邊 我就能感到無所畏懼
Stronger with your hand in mine
你牽著我的手 就能使我更堅強
Better, just to be near you
只要在你附近,我就能感覺好些了
Nothing standing in my way
沒什麼能阻礙我前方的路
Cross the distance, here to stay
跨越了距離,留在這裡吧
Closer, I'll never leave you
靠近一些,我永遠不會離開你

[Chorus: Holly Winter]
If we could only slow the time
若我們能夠將時間暫緩下來
We'd have forever, every night
每一晚 我們就能擁有所謂的永遠
Oh, don't let go
噢,別放手
If we could only run away
若我們能遠走高飛
We'd have forever, every day
每一天 我們都能擁有永遠
Oh, don't let go
噢,別放手
Don't let go
別放手

[Post-Chorus]
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
​​​​​​​別放手*8

[Chorus: Don Diablo]
​​​​​​​If we could only slow the time
若我們能夠將時間暫緩下來
We'd have forever, every night
每一晚 我們就能擁有所謂的永遠
Oh, don't let go
噢,別放手

[Post-Chorus]
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
Don't let go
​​​​​​​別放手*8

[Chorus: Holly Winter]
If we could only slow the time
若我們能夠將時間暫緩下來
We'd have forever, every night
每一晚 我們就能擁有所謂的永遠
Oh, don't let go
噢,別放手
If we could only run away
若我們能遠走高飛
We'd have forever, every day
每一天 我們都能擁有永遠
Oh, don't let go
噢,別放手
Don't let go
別放手

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Yuyun 的頭像
    Yuyun

    Yuyun's blog

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()