close

我很清楚在信仰中,我可以為上帝做的是什麼。我雖不一定是那最好的,但肯定是有心的。
在這混亂不清、充滿險惡的世代,我相信我可以為這世界有更多的付出,
用祢賜給我的能力,在我擅長的領域上,為他人做些什麼。

心會破碎,才能看見更多的破碎與殘缺。

 

 

I Shall Not Want - Audrey Assad【Lyrics】(中譯歌詞-Audrey Assad-我當一無所求)

From the love of my own comfort
從那自我慰藉的小愛當中
From the fear of having nothing
從那一無所有的恐懼之中
From a life of worldly passions
從那世俗情欲的生活中
Deliver me O God
噢 主 請釋放我

From the need to be understood
從被理解的需要當中
From the need to be accepted
從被接受的需要當中
From the fear of being lonely
從身處寂寞的恐懼之中
Deliver me O God
噢 主 請釋放我
Deliver me O God
噢 主 請釋放我

And I shall not want, I shall not want
而我當一無所求,我當一無所求
When I taste Your goodness I shall not want
當我品嘗了祢的慈愛,我當一無所求
When I taste Your goodness I shall not want
當我品嘗了祢的慈愛,我當一無所求

From the fear of serving others
從那為他人付出的憂懼之中
From the fear of death or trial
從那死亡、考驗的恐懼之中
From the fear of humility
從那心存謙卑的敬畏之中
Deliver me O God
噢 主 請釋放我
Deliver me O God
噢 主 請釋放我

And I shall not want, I shall not want
而我當一無所求,我當一無所求
When I taste Your goodness I shall not want
當我品嘗了祢的慈愛,我當一無所求
No, I shall not want, I shall not want
不,我當一無所求,我當一無所求
When I taste Your goodness I shall not want
當我品嘗了祢的慈愛,我當一無所求
When I taste Your goodness I shall not want
當我品嘗了祢的慈愛,我當一無所求

arrow
arrow
    文章標籤
    I Shall Not Want Audrey Assad
    全站熱搜

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()