今天要介紹的歌Wild Eyes也是FB好友推薦的,
感覺很適合在夜晚跑步時聽(?!) :D
Broiler是挪威的雙人組團體,不過這首歌的主唱是比利時歌手Ravvel,
很喜歡她的音質,唱起歌來特別有韻味:)
這首歌曾登上挪威VG-LISTA第一名喔!

Wild Eyes - Broiler feat. Ravvel (中文翻譯歌詞-狂野之眼)
In the dark they go like stars
暗夜中它們如同繁星
Bright light
光明閃耀
In the night I see them glow
夜晚時我看見它們閃爍著光
Wild eyes
狂野的眼睛啊?

I can see bright light
我能看見發亮的光芒
Ooo, In your wild eyes
噢,就在你狂傲的雙眼中
I can feel the night
我能感受這樣的夜晚
Ooo, in your wild eyes
噢,就在你狂傲的雙眼中
In your wild eyes
在你狂傲的雙眼中
Ooo, in your wild eyes
噢,在你狂傲的雙眼中

In your wild eyes
你狂傲的雙眼裡

It's the way you love
這就是你愛的方式
And the rules you make
以及你所訂定的規則
You amplify my desire to escape
你使我想逃跑的慾望擴張
I need the highs you think you know
我需要逃到你自以為的最高峰
Places where I´d never dare to go
那我從來不敢前往的地方

In the dark they go like stars
暗夜中它們如同繁星
Bright light
光明閃耀
In the night I see them glow
夜晚時我看見它們閃爍著光
Wild eyes
狂野的眼睛啊

I can see bright light
我能看見發亮的光芒
Ooo, In your wild eyes
噢,就在你狂傲的雙眼中
I can feel the night
我能感受這樣的夜晚
Ooo, in your wild eyes
噢,就在你狂傲的雙眼

In your wild eyes
就在你狂傲的雙眼
In your wild eyes
就在你狂傲的雙眼

In the dark they go like stars
暗夜中 它們如同繁星
Bright light
光明閃耀
In the night I see them glow
夜晚時 我看見它們閃爍著光

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Wild Eyes Broiler Ravvel
    全站熱搜

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()