今天要介紹的也是FB好友分享的好歌------EDX 的 Breathin'
MV說的是一位中年大叔,重溫和以前情人所去處,懷念與感受當時的瘋狂與單純的愛,
可惜的是,最後留下的終究只剩他一人,徒留哀傷。
在你的生命裡,是否也有這樣一位難忘的人? 歷經了風雨,回首來時,才發現對方是令你最難忘的人。


 

Breathin'- EDX 【Lyrics】(中文翻譯歌詞- EDX- 呼吸)  

We all put it deep down
我們都是將它深藏於心
We could dive
然後才能夠毫不遲疑
Everything to make us feel alive
一切事物讓我們感覺活了過來
We need just our hands to keep us dry
我們需要的 僅僅是保持乾爽的雙手
Tonight
在今晚

Because when the rain is falling
因為 當那雨落下的時候 
Down on me
落在我身上
Every drop could make me
每一滴雨都能讓我
Feel complete
感覺自己變得完整
Now good days are coming
如今好日子正來到了
Come with me
它與我同行
It's today
就是今日啊

We'll take time out
我們將騰出時間來
To break the sky
劃亮天際
I don't mind when the rain is coming
我不在意雨水降臨
Take my love
取走我的愛吧
Beside your lungs
靠著你的肺腑
So you can be breathing underwater
這樣你就可以在水中呼吸了

Take my love and let it glow
帶走我的愛,然後讓它發光吧
Feel your arms don't let me go
感受你雙臂環抱 別讓我走
We'll be breathing underwater
我們將在水中呼吸
Take my love and let it glow
帶走我的愛,然後讓它發光吧
Feel your arms don't let me go
感受你雙臂環抱 別讓我走
We'll be breathing underwater
我們將在水中呼吸

We all put it deep down
我們都是將它深藏於心
We could dive
然後才能夠毫不遲疑
Everything to make us feel alive
一切事物讓我們感覺活了過來
We need just our hands to keep us dry
我們需要的 僅僅是保持乾爽的雙手
Tonight
在今晚

Because when the rain is falling
因為 當那雨落下的時候 
Down on me
落在我身上
Every drop could make me
每一滴雨都能讓我
Feel complete
感覺自己變得完整
Now good days are coming
如今好日子正來到了
Come with me
它與我同行
It's today
就是今日啊

We'll take time out
我們將騰出時間來
To break the sky
劃亮天際
I don't mind when the rain is coming
我不在意雨水降臨
Take my love
取走我的愛吧
Beside your lungs
靠著你的肺腑
So you can be breathing underwater
這樣你就可以在水中呼吸了

arrow
arrow
    文章標籤
    Breathin' EDX breathing
    全站熱搜

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()