新年愉快,新的一年期許自己更有信心地面對各項挑戰
凡事傾吐、凡事盼望與禱告
新年聚會拿到的卡片好喜歡,上帝是如此真實......
面對挑戰時,請幫助我們倚靠祢,讓我們不畏懼且充滿信心。


Let The Waters Rise - MIKESCHAIR 【Lyrics】(中文翻譯歌詞 - MIKESCHAIR-Let The Waters Rise)

Don't know where to begin
不知從何時起
It's like my worlds caving in
我的世界彷彿崩壞了
And I try but I can't control my fear
我試著 但卻無法控制自己的恐懼
Where do I go from here
我該何去何從呢?

Sometimes it's so hard to pray
有時候感覺是如此難以去禱告
When You feel so far away
當祢看來是離我如此遙遠的時候
but I am willing to go where You want me to
但 任何祢要我去的地方我都願意前往
God I Trust You
神啊,我信任祢

There's a raging sea
狂浪翻騰的大海
Right in front of me
就在我的面前
Wants to pull me in
想要推我進入
Bring me to my knees
使我跪下屈服

So let the waters rise
就讓海水漲起吧
If You want them to
如果這是祢的意思
I will follow You
我將跟隨著祢
I will follow You
我將跟隨著祢

I will swim in the deep
我會游在海之深處
Cuz you'll be next to me
因祢與我同行
You're in the eye of the storm and the calm of the sea
祢在狂風暴雨的中心 也在平靜的海洋
You're never out of reach
祢在我未曾觸著的地方

God You know where I've been
主阿,祢知我所經所歷
And You were there with me then
祢也一直都與我同在
You were faithful before You'll be faithful again
祢是信實的,早在祢允諾信實之前
I'm holding Your hand
我就這麼抓緊祢的手了

There's a raging sea
狂浪翻騰的大海
Right in front of me
就在我的面前
Wants to pull me in
想要推我進入
Bring me to my knees
使我跪下屈服

So let the waters rise
就讓海水漲起吧
If You want them to
如果這是祢的意思
I will follow You
我將跟隨著祢
I will follow You
我將跟隨著祢

God Your love is enough
主阿 祢的愛是如此充足
You will pull me through
祢將帶我穿越
I'm holding onto You
我將祢給抓緊著
God Your love is enough
主阿 祢的愛是如此充足
I will follow You
我將跟隨著祢
I will follow You
我將跟隨著祢

There's a raging sea
狂浪翻騰的大海
Right in front of me
就在我的面前
Wants to pull me in
想要推我進入
Bring me to my knees
使我跪下屈服

So let the waters rise
就讓海水漲起吧
If You want them to
如果這是祢的意思
I will follow You
我將跟隨著祢
I will follow You
我將跟隨著祢

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Yuyun 的頭像
    Yuyun

    Yuyun's blog

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()