世界很小,因資訊傳遞快速而變得更小。
於是我們能看見的公義與不公義越來越多,
日本記者的犧牲是一大震撼,感謝信仰使他無所畏懼。

感謝那些默默為弱勢付出與發聲的人。


「 你若將心安正,又向主舉手; 你手裏若有罪孽,就當遠遠的除掉,也不容非義住在你帳棚之中。那時,你必仰起臉來,毫無斑點;你也必堅固,無所懼怕。你必忘記你的苦楚,就是想起也如流過去的水一樣。 你在世的日子,要比正午更明;雖有黑暗、仍像早晨。你因有指望,就必穩固;也必四圍巡查,坦然安息。 你躺臥無人驚嚇,且有許多人向你求恩。」(Job 11:13-19)

"Surrender your heart to God, turn to him in prayer, and give up your sins—even those you do in secret. Then you won’t be ashamed; you will be confident and fearless. Your troubles will go away like water beneath a bridge,  and your darkest night will be brighter than noon. You will rest safe and secure, filled with hope and emptied of worry. You will sleep without fear and be greatly respected." - (Job 11:13-19)

 

 

 

MIKESCHAIR -I Surrender (All to Jesus)  【Lyrics】(中文翻譯歌詞- MIKESCHAIRI-I Surrender)


All to Jesus I surrender
我將一切都交託於耶穌
All my life I live for you
我的生命為祢而活
Lead my heart to never wonder
引領我心堅定不疑
In your presence I will stay
與祢同行我堅持至終

I surrender, I surrender
我臣服,我交託
I will bless your holy name
我將稱頌祢的聖名
I surrender, I surrender
我臣服,我交託
I surrender all
我獻上所有

All to Jesus I surrender
我將一切都交託於耶穌
Humbly on my knees I bow
我謙卑地屈膝跪下
Worldly pleasures only hinder
世俗的歡樂只會阻礙祢我交通
Take me Jesus, take me now
請帶領我,現在請帶領我

I surrender, I surrender
我臣服,我交託
I will bless your holy name
我將稱頌祢的聖名
I surrender, I surrender
我臣服,我交託
I surrender all
我獻上所有

All my dreams, all my plans
我所有的夢想,所有的計畫
All my hopes, all I am
所有的希望,我全然獻上
All my dreams, all my plans
我所有的夢想,所有的計畫
All my hopes, all I am
所有的希望,我全然獻上

I surrender, I surrender
我臣服,我交託
I will bless your holy name
我將稱頌祢的聖名
I surrender, I surrender
我臣服,我交託
I surrender all
我獻上所有

I surrender all, all
我獻上所有,所有
All to Jesus I surrender
我將一切都交託於耶穌
All
所有一切

 

 

 --

下附上教會中較耳熟能詳的「所有全奉獻」
 


歌詞與翻譯引自 http://3strand.net/sites/v02/music/08/

I Surrender All - Judson W. Van De Venter 所有全奉獻
 

All to Jesus I surrender,
All to Him I freely give
I will ever love and trust Him,
In His presence daily live

I surrender all, I surrender all
All to Thee my blessed Savior,
I surrender all

All to Jesus I surrender,
Humbly at His feet I bow
Worldly pleasures all forsaken,
Take me, Jesus, take me now

All to Jesus, I surrender,
Make me, Savior wholly Thine
Let me feel the Holy Spirit
Truly know that Thou art mine

All to Jesus I surrender,
Lord I give myself to Thee
Fill me with Thy love and power
Let Thy blessing fall on me


我將所有獻與耶穌,甘心樂意奉主用
我要永遠愛主、靠主,日日常與主同行

所有全奉獻! 所有全奉獻!
所有一切獻與恩主, 所有全奉獻!

我將所有獻與耶穌,完全鄙棄罪中樂
在主座前,恭虔俯伏,求主即時收納我

我將所有獻與耶穌,獻我身體當活祭
求主聖靈,教我深悟;主永屬我,我屬主

arrow
arrow

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()