close

Christ Be All Around Me 的曲很美,
所以把它稍微翻譯出來分享給大家
有空時再修飾。

上帝永遠與我們同在,保護我們,使我們無所畏懼與擔憂。



Christ Be All Around Me - Leeland cover 【Lyrics】 (中譯歌詞- Leeland  - Christ Be All Around Me)

As I rise, strength of god
當我起身時,天父的力量
Go before, lift me up
已先於我起身前,將我扶起
As I wake, eyes of God
在我甦醒時,天父的雙眼
Look upon, be my sight
觀我所見,成為我的視野

As I wait, heart of God
在我等待時,天父的心
Satisfy and sustain
滿足並支持著我
As I hear, voice of God
在我細細聆聽時,天父的聲音
Lead me on, and be my guide
引領我,並成為我的嚮導
And be my guide
成為我的嚮導

Above and below me
在我之上與之下
Before and behind me
在我的前前後後
In every eye that sees me
在每雙注視我的眼中
Christ be all around me
基督與我同在
Above and below me
在我之上與之下
Before and behind me
在我的前前後後
In every eye that sees me
在每雙注視我的眼中
Christ be all around me
基督與我同在
Whoa...Whoa...Christ be all around me
Whoa...Whoa...基督與我同在

As I go, hand of God
當我向前時,天父的手
My defense, by my side
在我身邊,做我的保護
As I rest, breath of God
當我休息時,天父的氣息
Fall upon, bring me peace
落於我上,帶來了安詳
Bring me peace
帶來了安詳

Above and below me
在我之上與之下
Before and behind me
在我的前前後後
In every eye that sees me
在每雙注視我的眼中
Christ be all around me
基督與我同在
Above and below me
在我之上與之下
Before and behind me
在我的前前後後
In every eye that sees me
在每雙注視我的眼中
Christ be all around me
基督與我同在
Whoa...Whoa...Christ be all around me
Whoa...Whoa...基督與我同在
Whoa...Whoa...Christ be all around me
Whoa...Whoa...基督與我同在

Your life, Your death
祢掌有生命與死亡
Your blood was shed
祢的寶血流下
For every moment
每時每刻
Every moment
每時每刻

Your life, Your death
祢掌有生命與死亡
Your blood was shed
祢的寶血流下
For every moment
每時每刻
Every moment
每時每刻

Above and below me
在我之上與之下
Before and behind me
在我的前前後後
In every eye that sees me
在每雙注視我的眼中
Christ be all around me
基督與我同在
Above and below me
在我之上與之下
Before and behind me
在我的前前後後
In every eye that sees me
在每雙注視我的眼中
Christ be all around me
基督與我同在
Whoa...Whoa...Christ be all around me
Whoa...Whoa...基督與我同在
Whoa...Whoa...Christ be all around me
Whoa...Whoa...基督與我同在

--

1. In every eye that sees me 每隻眼潤飾為每雙眼

--

 

Michael W. Smith cover - Christ Be All Around Me

arrow
arrow

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()