close

之前就很喜歡這一首Birdy替電影The Fault in Our Stars所唱的 Tee Shirt 
電影在台灣翻譯《生命中的美好缺憾》 ,覺得這映襯好美呀.......
這是一首把愛放在心裡的情歌
分享給喜歡電影與Birdy的人:)

Tee Shirt - Birdy 【Lyrics】(中譯歌詞 -Birdy -Tee Shirt)

In the morning when you wake up
清晨 你起床時
I like to believe you are thinking of me
我總相信著 你也在想著我
And when the sun comes through your window
當陽光照進你的窗
I like to believe you've been dreaming of me
我總相信著 你夢裡也是我

Dreaming hmm hmm
夢阿...嗯...

I know
我知道為什麼
'Cause I'd spend half this morning
因為我已經花了半個上午的時間
Thinking about the t-shirt you sleep in
想著你睡著時穿的那件t-shirt

I should know
我應該要知道的
'Cause I'd spend all the whole day
因為我已用盡了一整天的時間
Listening to your message I'm keeping and never deleting
聽著你的訊息 我保存著  而且永遠不會刪掉

When I saw you,
當我看見你的時候
Everyone knew
每個人都知道
I liked the effect that you had on my eyes
我喜歡看著你的反應

But no one else heard
但沒有任何人聽見
The weight of your words
你話語中所帶有的重量
Or felt the effect that they have on my mind
或感受到這些話對我的影響有多深

Falling hmm hmm
我墜落著...嗯...

I know
我知道為什麼
'Cause I'd spend half this morning
因為我已經花了半個上午的時間
Thinking about the t-shirt you sleep in
想著你睡著時穿的那件t-shirt

I should know
我應該要知道的
'Cause I'd spend all the whole day
因為我已用盡了一整天的時間
Listening to your message I'm keeping and never deleting
聽著你的訊息 我保存著  而且永遠不會刪掉

 

 

arrow
arrow

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()