今天是2月29日,清晨早早去爬了山,回家休息一段時間後,聽了幾首福音歌曲。然後不經意留意到這首令人感動的歌曲Way Maker,它讓我們知道,主一直都在,主從不離開。

去年上完宣教心視野後,我對讚美的觀點有很大的改變,我們都知道讚美的力量,讚美能帶來很棒的影響力,灰暗的、陰鬱的,都能因為讚美而過去,而讚美神有什麼幫助呢?過去我並不明白,即使跟著讀經、聽講,我還是不太能領會,但每當負面的情緒出現時,我嘗試讚美神,我發現它能幫助我走出傷心或沮喪。當你無助時,我想,你也可以試著這麼做:)

Leeland - Way Maker【Lyrics】(中譯歌詞-Leeland-造路者)

Verse 1
You are here, moving in our midst
祢在這裡,在我們當中
I worship You, I worship You
我敬拜祢,我敬拜祢
You are here, working in this place
祢在這裡,在這地動工
I worship You, I worship You
我敬拜祢,我敬拜祢

You are here, moving in our midst
祢在這裡,在我們當中
I worship You, I worship You
我敬拜祢,​​​​​​​我敬拜祢
You are here, working in this place
祢在這裡,在這地動工
I worship You, I worship You
我敬拜祢,​​​​​​​我敬拜祢

Chorus
You are
祢是
Waymaker, miracle worker
道路的開拓者,奇蹟的創造者
Promise keeper, light in the darkness
信守承諾者,黑暗中的光
My God, that is who You are
我的主,這就是祢

You are
祢是
Waymaker, miracle worker
道路的開拓者,奇蹟的創造者
Promise keeper, light in the darkness
信守承諾者,黑暗中的光
My God, that is who You are
我的主,這就是祢

Verse 2
You are here, touching every heart
祢在這裡,觸摸每一顆心
I worship You, I worship You
我敬拜祢,我敬拜祢
You are here, healing every heart
祢在這裡,醫治每一顆心
I worship You, I worship You
​​​​​​​我敬拜祢,我敬拜祢

Verse 3
You are here, turning lives around
祢在這裡,翻轉人生
I worship You, I worship You
​​​​​​​我敬拜祢,我敬拜祢
You are here, mending every heart
祢在這裡,修補每一顆心
I worship You, yeah, I worship You, Lord
​​​​​​​我敬拜祢,我敬拜祢

Refrain
That is who You are
那就是祢
Oh, that is who You are (That is who You are)
噢,那就是祢(那就是祢)
Oh, and that is who You are (That is who You are)
噢,那就是祢(那就是祢)
My Jesus, that is who You are (That is who You are)
我的耶穌,那就是祢(那就是祢)
Oh, we lift You up, that is who You are (That is who You are)
噢,我們高舉祢,那就是祢(那就是祢)
My Jesus
我的耶穌

Bridge
Even when I don't see it, You're working
即使我無法看見它,祢正在動工
Even when I don't feel it, You're working
即使我無法感覺到它,祢正在動工
You never stop, You never stop working
祢從不停歇,祢從不停止運作
You never stop, You never stop working
祢​​​​​​​​​​​​​​從不停歇,祢從不停止運作

 

arrow
arrow
    文章標籤
    WayMaker Leeland BetterWord
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Yuyun 的頭像
    Yuyun

    Yuyun's blog

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()