嗨 初三的今天已自行開工,我想我不能再墮落了...  
這次要介紹的是年前朋友推薦的歌 是一首情歌 
翻譯完不禁感覺整首歌也太甜了吧!(對比含蓄類的情歌來說)
歌手TIM SCHOU是丹麥人,
就幫朋友分享給大家:)

SUPERNOVA - TIM SCHOU【Lyrics】 (中譯歌詞-TIM SCHOU-超級新星)

Girl I know you like you know me
女孩 我了解妳 一如妳了解我一般
Maze of words, I hear your heartbeat
謎樣的言語 我聽見了妳的心跳
Try to hide and I will find you
試著躲起來 我會去尋找妳的
Run away and I will chase you
跑遠些 我會追上妳的
Until the end of the world
直到世界末日
Don't you know it's never over
妳難道不知道這永遠不會結束嗎
Until the end of the world
直到世界末日
We'll be burning like a supernova
我們會像超級新星一樣燃燒著

We'll live forever
我們會永遠活著呢
You and I
你和我
Like supernovas
就像超級新星的一樣
In the sky
在天空中

Crushing into one another
我們撞見了彼此
Baby we are star crossed lovers
寶貝 我們如天上相戀的星星 
I know that I sometimes hurt you
我知道有時我會傷害妳
But you know I'll always love you
但妳知道我會永遠愛著妳
Until the end of the world
直到世界末日
Don't you know it's never over
妳難道不知道這永遠不會結束嗎
Until the end of the world
直到世界末日
We'll be burning like a supernova
我們會像超級新星一樣燃燒著

We'll live forever
我們會永遠活著呢
You and I
你和我
Like supernovas
就像超級新星的一樣
In the sky
在天空中
We'll live forever
我們會永遠活著呢
You and I
你和我
Like supernovas
就像超級新星的一樣
In the sky
在天空中

We'll be burning like supernovas
我們會像超級新星一樣燃燒著
We'll be burning like supernovas
我們會像超級新星一樣燃燒著
Burning like supernovas
像超級新星一樣燃燒著
We'll be burning like supernovas
我們會像超級新星一樣燃燒著

We'll live forever
我們會永遠活著呢
You and I
你和我
Like supernovas
就像超級新星的一樣
In the sky
在天空中

We'll be burning like supernovas
我們會像超級新星一樣燃燒著
We'll be burning like supernovas
我們會像超級新星一樣燃燒著
Burning like supernovas
像超級新星一樣燃燒著
We'll be burning like supernovas
我們會像超級新星一樣燃燒著

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yuyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()